onsdag 11 februari 2009

Balders Hage!

En lånad bild från Balders Hage i Alingsås.
En av mina favoritaffärer heter Balders Hage. De finns i Göteborg och Alingsås och som webbutik (baldershage.se). För ett par år sen fanns den också på Marstrand och den saknar jag verkligen. Vill man ta sig en utflykt så är butiken i Alingsås speciellt mysig med café och innergård. Ett helt hus fyllt av lantliga prylar som kan vara bra att ha. Trälådor tex. Jag har haft den omålad pga texten på men i kväll så blev den förvandlad i vitt...


Med darrig hand fyllde jag i texten så gott jag kunde. Det blir nog bra när den fått torka och blivit lite slipad. Återkommer med bild när den är klar.

Slänger in en bild på ett litet skåp som för ett par veckor sen var grönmålat men nu fått ett lager vitfärg på sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar