söndag 8 mars 2009

Jag har sytt en toarullspåse!

Jag har spanat in påsar av tyg som man kan ha bröd i eller tex prylar till badrummet. Tyckte de såg så trevliga ut och relativt enkla att sy och satte igång, jag hade lite linnetyg liggandes. Tyvärr blev det väl då inte riktigt som jag tänkt mig. Påsen bara "säckade ihop" typ :() Men så provade jag med toarullar i och tänk det "passa" precis, så så fick det bli. Toarullar kan väl också få ha en anständig placering... Skam den som ger sig. Jag har köpt prickigt tyg och "fliseline" och ska göra ett nytt försök. Fortssättning följer...

Nåt mer som jag spanat in är väggur som ser sådär lagom slitna och shabbiga ut men tyckt de kostat för mycket. Men härom dan hittade jag den här för under femtiolappen och slog då till. Förmodligen ingen högre kvalité men ganska hög mysfaktor ...
(Bilderna blev lite omkastade, det var inte meningen... jag lyckades inte ändra ..)






2 kommentarer:

  1. Hej hopp!! Test för att se om det fungerar...

    SvaraRadera
  2. Vad fiffigt att sy till toarullarna.... Hur kom du på det?
    Kram Angela

    SvaraRadera